Webdesign

Zodra je de website binnenwandelt, kan je er niet naast kijken: de events én de daarmee samenhangende ticketverkoop. De nieuwe Bass Events website heeft een "events-first" aanpak gekregen, zodat de weg naar de opkomende events altijd kort is. En dat is niet zomaar, want uit de bezoekersstatistieken weten we dat dit de meest bekeken pagina's zijn.

Nieuwe Bass Events website
Op de nieuwe Bass Events website kan je niet naast de events kijken

Hoe dat werkt? Bekijk je een nieuwsbericht over een event, dan serveren we eronder meteen een blok met de essentiële informatie over het event. Duik je in het archief of geniet je van een aftermovie van bijvoorbeeld "The Qontinent", dan zie je de opkomende editie er netjes bij staan. Zo nodigen we bezoekers uit om de opkomende events te ontdekken, zonder opdringerig te zijn met verplichte landingspagina's die je eerst moet wegklikken of pop-ups.

Nieuwsbericht op de Bass Events website
Bass Events website: bij een nieuwsbericht staat meteen het opkomende event

Achter de schermen zorgt een logische opbouw voor tijdswinst. Bij het invullen van de website, zoals het plaatsen van een nieuwsbericht, vink je eenvoudig aan bij welk event en concept het artikel past. De website doet de rest. Wijzigt de informatie over het event, of raakt het uitverkocht, dan volgen alle vermeldingen naar het event op de hele website meteen.

Vuurtoren

Meest gelezen

Deze website werkt zonder cookies. Zo kan jij ze lekker opeten. Smakelijk! Meer informatie